Produse consumate - Februarie 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Să începem:
1. Ojă Golden Rose, nuanța nr. 211. Ați văzut-o folosită într-o manichiură de anul trecut. Mi-a plăcut mult, dar din păcate am și consumat-o. Se aplica bine, acoperea unghia cu un strat sidefiu-radiant, ce mai, un roz pal-sidefat perfect!;
2. Balsam fortifiant pentru păr Oil Repair 3 de la Garnier Fructis. Am menționat faptul că îmi plac foarte mult produsele de îngrijire a părului de la Garnier Fructis, iar balsamul de față a fost o alegere bună pentru podoaba mea capilară. A ajutat la pieptănarea părului, fără a fi nevoie de a interveni cu forța brută. Balsamul de față are un miros subtil, care dispare după ce părul se usucă. Rămâne pe lista mea de produse pe care le-aș cumpăra din nou;
3. Balsam hidratant pentru buze Kiss Me de la Sephora. Mi-a plăcut aroma și gustul acestuia - pentru că da, mai mâncam ceva cu tot cu balsam - se ținea pe poziții o perioadă destul de lungă, nu aveam ce să-i fac. Nu pot să zic că a fost cel mai hidratant produs de buze, dar a avut o textură ușoară și se îmbiba bine;
4. Crema de duș Let it Snow* collection de la Sephora. Acest produs l-ați văzut anul trecut, la o idee de cadou de Crăciun și pot să zic că m-am despărțit de acest gel - sau mai bine zis, cremă de duș, cu inima împăcată: l-am folosit încontinuu și îmi dădea senzația de un pulover cald și pufos pe pielea goală. Foarte faină senzația;
5. Săpun din căpșuni de la The Body Shop. L-am folosit exclusiv pentru față și mi-a plăcut deoarece curăța delicat pielea, dar nu o usca. În plus, mirosea amețitor a căpșuni. L-aș mai folosi odată :);
6. Deodorant Lady Speed Stick protecție 24 de h cu miros de liliac. Am fost cam reticentă când am procurat produsul, dar fiind în grabă l-am pus în coș și am plecat. Acasă am descoperit că de fapt este un produs bun și l-am folosit cu cea mai mare plăcere. Nu a pătat, a asigurat prospețime și protecție pe toată durata zilei, nu a avut efect iritant;
7. Spumă de ras de la Yves Rocher. Am folosit-o încontinuu și pot să zic că mi-a ușurat viața - în ceea ce privește epilatul, desigur. Singurul inconvenient a fost faptul că îmi cam bloca lamele, dar cu o cantitate mai mare de apă s-a rezolvat. Dacă sunteți în căutarea unei spume de ras, v-o recomand pe aceasta - chiar dacă nu este destinată neapărat sexului frumos;
8. Dischete demachiante din bumbac Family care. Le-am procurat de la Carrefour și sunt mulțumită de acest produs: dischetele nu se dezintegrează dacă le folosesc la ștergerea ojei de pe unghii, sunt moi și din aceste două motive mi-aș mai procura încă o mie de pachete. Îmi plac foarte mult;
9. Creion pentru conturarea buzelor Breezare. Habar nu am de unde îl am, dar nu prea l-am folosit. Am rujuri care se potrivesc ca nuanță - un burgundy mai întunecat - dar mă deranja fptul că zgârâia pielea - atât griful, cât și lemnul din jurul acestuia. La fel, a fost un chin să-l ascut - înfunda ascuțitoarea, chiar dacă-l țineam puțin la rece. Per total, nu m-a încântat;
10. Creion pentru sprâncene de la Me Now. Având în vedere că am trecut la o altă culoare a părului, am schimbat și creionul. Mai am unul la fel, încă nu l-am deschis, dar momentan îl voi lăsa la o parte - nu mi se mai potrivește ca nuanță. Bucățica mică din imagine mi-a servit mult timp, poate chiar jumătate de an, nu știu sigur, de aici rezultând că este un creion foarte economic;
11. Mască facială din bumbac de la malie System. Este un produs din Coreea de Sud și pot să spun că mi-a plăcut mult. După aplicarea măscuței pielea este catifelată, mai proaspătă, respiră mai ușor, masca per total conferind senzația de fresh;
12. Spumă pentru demachiere Gold Kiwi de la Lioele - ar fi produsul meu de căpătâi dacă nu mi-ar plăcea mai mult varianta de spumă A. C. Control, tot de la Lioele. Spuma de față a avut un miros plăcut de kiwi, a ținut cam 3-4 luni și în ceea ce privește calitatea și efectul - același cu spuma A. C. Control, la mine diferența dintre acestea fiind determinată strict de miros. Dacă folosiți BB cream-uri, cum o fac eu, o spumă de demachiere sud-coreeană este produsul pe care-l căutați;
13. Deborah - soluție pentru îndepărtarea ojei. Deși pe ambalaj scrie că nu conține acetonă, pe mine m-a bântuit mirosul de alcool înnecăcios până în clipa în care s-a terminat dizolvantul. În ceea ce privește scopul său - îndepărtarea ojei, s-a descurcat bine, însă mirosul a fost insuportabil. Nu aș mai procura un astfel de dizolvant;
14. Gel de duș Le Petit Marseillais cu miere de levănțică. Nu mi-a plăcut mai deloc, în special mirosul. Mai spre sfârșit a început să devină suportabil, dar nu știu dacă datorită obișnuinței sau nu. Oricum, nu l-aș mai procura - din cauza mirosului, pentru că în rest a fost foarte ok - și-a îndeplinit misiunea;
15. Unt pentru corp Caribbean Escape de la Planet Spa, Avon. L-am primit de ziua mea și abia luna aceasta am reușit să-l termin. Mi-a plăcut mult structura - cremoasă, dar nu prea, cu tendința de a conferi strălucire pielii, dar fără a o transforma într-o imitație de aur. Cum ziceam, a stat mult la mine și l-am terminat cu o umbră de părere de rău;
16. Două mostre - Panda's Dream cremă de mâini de la Tony Moly și Intense Care Dual Effect Sleeping Pack de la aceeași firmă. Crema nu m-a fascinat în mod special, însă al doilea produs mi-a plăcut: la noi în țară nu par a fi foarte populare aceste tratamente faciale sub formă de cremă aplicată pe față și lăsată peste noapte, dar am înâeles că în Coreea de Sud sunt la ordinea zilei. Mă gândesc să procur acest produs în varianta full-size. 

Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii