Nuanțator roșu Tonika - culoare vie și radiantă

Bună! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vorbesc despre un...

Nuanțator pentru păr!

Inculpatul se numește Tonika și este originar din mama Rusie. L-am primit cadou de la o prietenă pe timpul când aveam părul roșu și am folosit o parte din el. Deși în prezent prefer părul portocaliu, mi s-a făcut dor de un ombre, cu rădăcinile portocalii și vârfurile roșii așa că am purces la treabă. Am separat părul pe șuvițe, mi-am luat mănuși - pentru că produsul pătează foarte tare pielea, un bol de ceramică, o pensulă, un pieptăn și o oglindă mare, ca să pot vedea ce se întâmplă în spate.
Nuanța pe care o am eu este recomandată persoanelor cu părul deschis la culoare - de la blond până la șaten închis. În funcție de ce vă doriți, produsul se ține pe păr un timp variabil: 5-10 minute pentru revigorarea culorii - între vopsiri, pănă la 15 minute - pentru accentuarea culorii și până în 30 de minute pentru o culoare vie, turbată - cum mi-a zis un profesor :)). Dacă sunteți posesoarea unei podoabe capilare cu șuvițe sau fire albe, nuanțatorul se așează diferit, astfel încât se creează un efect de nuanțe creative de roșu. 
Vorbind despre nuanță, cea pe care o am eu este nr 6.65 - Indian Summer. Sună foarte frumos, nu?
Părul meu înainte de a fi vopsit:
Părul meu după vopsire:
Ce părere aveți despre noua mea nuanță? Vă place? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii

Trimiteți un comentariu