Manichiura de miercuri: strălucire pe negru

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...

Strălucire pe negru!

Ca o mani artist wannabe ce sunt, urmăresc diferite conturi pe instagram unde văd o groază de manichiuri faine de tot. Pentru astăzi, sursa mea de inspirație a fost această poză:
Am improvizat destul de mult, dar mi-a plăcut rezultatul final. Pentru manichiura din miercurea aceasta am folosit următoarele produse:
În ordine:
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat;
Cairuo nr. 18/3928 (văzută și aici);
Flormar nr. 112;
O. P. I. Liquid Sand NL M46;
Flormar nr. 313 Black Minimalism;
Sally Hansen Double Duty - folosit ca base coat;
Kit plăcuță pentru ștampilat de pe eBay;
Bandă autocolantă pentru unghii de pe eBay;
Bețișor de lemn și un Dotting Tool - tot de pe eBay;
Scotch.

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După uscarea base coat-ului, aplicăm două straturi de ojă Flormar nr. 313 Black Minimalism, așteptăm să se usuce;
4. După ce s-a uscat bine oja, lipim scoth-ul pe unghie, astfel încât acesta să acopere treimea superioară a unghiei;
5. Pe trei din două unghii se aplică trei oje diferite, astfel: pe unghia de pe inelar - Cairuo nr. 18/3928, de pe degetul mijlociu - O. P. I. Liquid Sand NL M46, de pe arătător - Flormar nr. 112, toate trei într-un singur strat. Cred că v-am plictisit cu așteptați să se usuce, dar în faza de față este foarte important: dacă oja nu este complet uscată, pasul următor va fi un eșec (pentru că l-am refăcut și știu :)) );
6. Prin metoda stamping se aplică modelul pe unghii: pe unghia de la arătător și inelar oja folosită pentru ștampilă este Flormar nr. 313 Black Minimalism, pentru unghia degetului mijlociu - Flormar nr. 112. Mie nu mi-a ieșit modelul dorit foarte clar, așa că l-am conturat cu un dotting tool;
7. Se dezlipește scotch-ul și la limita dintre negru și model se lipește o fâșie din banda argintie, la fel se procedează și cu unghiile de la degetul mic și degetul mare;
8. Banda se presează la marginile unghiei cu ajutorul unui bețișor de lemn și se taie în locul potrivit;
9. Se aplică un strat de top coat Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping și se așteaptă să se usuce;
10. Se îndepărtează cu ajutorul unui bețișor de urechi sau o pensulă sau o dischetă muiată în dizolvant pentru lacul de unghii oja de pe cuticulă și din jurul unghiei. Voila!
Mie-mi place foarte mult această manichiură! Vouă? O zi minunată să aveți!

Comentarii