Gerovital plant - cremă anticelulitică Remodelare abdomen, talie și coapse

Bună tuturor! eu sunt Elena și astăzi vreau să vorbesc despre un produs recent aterizat în colecția mea și anume...

Crema anticelulitică de la Gerovital Plant!

Subiectul este unul mai sensibil, în sensul că multe femei se luptă cu această problemă: celulita. Deși am ignorat acest aspect ceva vreme, într-o zi m-am decis: e timpul să fac o schimbare!
Am văzut produsul în magazine, dar chiar atunci o prietenă făcea comandă de pe farmec.ro și dacă tot era crema pe acolo, am plasat comanda. Crema m-a surpins în ceea ce privește gramajul: nu am fost atentă la acest aspect când am comandat-o și mi s-a părut că e dublă față de ce am văzut. Are 200 de ml și vine într-un tub ușor de folosit. În plus, se absoarbe foarte bine în piele și nu trebuie o cantitate foarte mare la fiecare aplicare. Deci va ține câteva luni bune, în funcție de cât de mult o folosiți.
Gerovital Plant este un brand românesc și deși nu am folosit foarte multe produse de la ei, mi se creează impresia că sunt o firmă serioasă. Cel puțin, judec după crema anticelulitică pe care o am în dotare.
Am ales anume această variantă a cremei din mai multe considerente: este destinată persoanelor trecute de 20 de ani, este destinată mai multor zone problematice - abdomen, talie, coapse. Conține extract natural de iederă și semințe de castan, ulei de jojoba și complex herbatonic, acestea fiind componentele active din cremă. La fel, conține extract de floare de colț, care împreună cu celelalte elemente din compoziție luptă cu inflamația celulelor adipoase, cunoscută și ca celulită. Ca utilizare, aceasta se aplică zilnic, dimineața și seara, după duș, pe zonele afectate, masând produsul în piele până la absorbția completă.

Impresii:
Niciun produs nu face minuni a) aplicat de sine stătător, b) folosit perioade foarte scurte c) aplicat odată sau de două ori. Niciun produs nu face minuni peste noapte, iar în cazul cremelor anticelulitice, acestea trebuie combinate cu o alimentație echilibrată, mișcare și folosire pe termen lung. 
Nu pot să spun că mă descurc de minune la capitolul alimentație echilibrată, în primul rând pentru că nu beau destule lichide pe zi. Dar în ceea ce privește mișcarea, încerc să fiu cât mai activă, să merg mai mult pe jos și să nu duc un mod de viață sedentar. În ceea ce privește crema, o folosesc de vreo 2 luni și rezultatele se observă - pielea mea nu a devenit netedă ca în revistele cu modele photoshopate, în schimb se observă îmbunătățirea aspectului acesteia. Este mai fermă și încetul cu încetul se netezește. Procesul necesită timp și determinare - mișcare, alimentație bună, hidratare și nu în ultimul rând, aplicarea cremei de două ori pe zi, 7/7. Drept urmare, cel mai probabil că o voi re-achiziționa după ce se termină.

Voi folosiți astfel de produse? Ce părere aveți despre crema de la Gerovital Plant? Să aveți o zi frumoasă de tot! :)

Comentarii