Apa de parfum La Vie est Belle de la Lancôme

Bună domnițelor! Eu sunt Elena și la început de săptămână aș vrea să vorbesc despre...

La Vie est Belle!

Pentru că suntem în luna noastră, a femeilor frumoase, ne răsfățăm cu produse cosmetice faine-faine, cum ar fi de exemplu această apă de parfum despre care au auzit/citit în lung și-n lat prin toată blogosfera noastră românească. Am vrut să știu și eu ce se întâmplă și datorită cuiva drag am ajuns în posesia unei sticluțe foarte grele, dar pline de iubire și alint :)
Inculpata din procesul de astăzi se numește La Vie est Belle, produsă de Lancôme și a apărut pe lume în anul 2012. Când am văzut ambalajul, am început să sar în sus de bucurie, pentru că îmi doream foarte mult această apă de parfum. Ce anume m-a încântat:
- Titlul - atât de franțuzesc,  finuț și optimist - pentru că viața este frumoasă;
- Ambalajul. Îmi place mult de tot simplitatea și delicatețea atât a cutiei, cât și a sticlei. Fundița gri de la gâtul flaconului îi dă sticluței aerul unei franțuzoaice din secolul trecut;
 - Melodia compoziției este formată din note de vanilie, iasomie, Patchouli, boabe de Tonka, floare de portocal, iris, praline, coacaze negre și pere - câteva pufuri m-ă transportă într-o grădină de flori și pomi înfloriți, în plină primăvară;
- Ca stil, apa s-ar include la floral-fructat-gourmand, ceea ce sună foarte pretențios și totodată impozant;
 - În ceea ce privește genul, eu zic că încadrarea este perfectă - seducător, misterios și visător, pentru că așa și este. Toate aceste detalii nu au cum să nu mă teleporteze în Parisul lui Audrey Hepburn și Brigitte Bardot!

Impresii:
Apa de parfum La Vie est Belle nu are cum să nu impresioneze. Buchetul de esențe, persistența mirosului amețitor, starea de bine pe care o oferă simțului olfactiv, toate transformă o zi obișnuită într-o vacanță la Paris. Dacă vă doriți o vacanță parfumată fără a pleca din casă, deliciul de la Lancôme, o cafea aromată cu un croissant și o romanță franțuzească sunt cheia :)

Ce părere aveți despre această apă? Vă doresc un început de săptămână cât mai parfumat!

Comentarii