Review: nuanțatoarele Red & Orange de la Movie Colors

Salutare dragelor! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă împărtășesc experiența mea cu...

Nuanțatoarele de la Movie Colors!

 Dacă nu ați auzit de ele, nu e nimic. Nici eu nu știam că există până când nu am intrat într-un dm, pe timpul când acest magazin nu exista încă în Iași. Pe atunci aveam părul roșu și era vară, nu aveam chef să îmi vopsesc părul și m-am gândit la un nuanțator. Plimbându-mă prin blogosferă, am văzut câteva review-uri la cele de la Movie Colors și mi-am zis că merită încercate.
Primul nuanțator  a fost nuanța Red și l-am folosit împreună cu un nuanțator de la altă firmă, astfel încât nu am putut să zic ce e de capul lui. Recent am devenit portocalie în cap și mi-am zis că e timpul să mai fac o vizită la dm să îmi procur un nuanțator, de data aceasta Orange. Lucrul care m-a mirat a fost prețul: cred că am dat în jur de 30 de lei, pe când pe cel roșu, cu doi ani în urmă, am dat vreo 20. Nu sunt sigură de asta, poate mă înșel... dar oricum mi s-a părut un preț cam mare pentru cantitatea oferită (130 ml).
Nuanțatoarele de la Movie Colors vin în mai multe nuanțe, printre care nuanțe inedite ca Turquise, Blue, Pink, Ice, Violet. De fiecare dată când trec prin dm nu văd nuanțele respective, ci doar Red, Magenta, Orange, eventual un blond. Nu știu dacă se cumpără ca pâinea caldă sau doar nu există cerere. Dar având în vedere că pe mine mă interesa portocaliul, am dat cei 30 de lei și am ieșit.
Ultima dată m-am vopsit în ianuarie, a venit sesiunea, apoi vacanța și lenea, nu aveam chef de o vopsire și am decis să folosesc ”rapid” un nuanțator. Mare greșeală.
Am părul destul de lung, dar vopsitul merge, în mod normal, rapid - din obișnuință. De data aceasta am stat cam mult timp din mai multe considerente:
- nuanțatoarele respective au o pompiță nasoală de tot. Trebuie să apeși odată și apoi să aștepți până când pompița își revine în poziția inițială, când ”urcă”, altfel nu ai nicio șansă să scoți produsul din ambalaj;
- pompița se mișcă greu și în același timp, cantitatea de produs expulzată este infimă. Lucrul acesta m-a enervat foarte mult. Cred că am petrecut mai mult timp scoțând produsul din flacon decât aplicându-l pe păr;
- la un moment dat pompița nu mai are niciun rost - nuanțatorul are o consistență foarte păstoasă, refuză să iasă din recipient până în momentul în care-l scuturi binișor;
- nuanțatoarele Movie Colors nu sunt rentabile dacă aveți părul lung; eu îl am relativ lung și deși am folosit nuanța Orange doar pe jumătate de lungime, am consumat flaconul într-o proporție de 85-90%. Nuanța Red, în schimb, s-a adeverit a fi mai lichidă și parcă nu s-a consumat la fel de mult, deși era deja începută;
- am mai citit pe diferite bloguri că lumea mai amestecă nuanțatorul cu apă sau balsam, eu însă am vrut pigmentare cât mai puternică.
Produsul pregătit pentru aplicare
 Am ținut produsul pe păr timp de 20 de minute, cât scrie pe ambalaj. Mi-am băgat apoi capul sub apă, am transformat cada într-o mare de sânge și suc de portocale, mi-am pus prosopul pe cap, am așteptat. După ce mi-am uscat părul, am observat, cu o mare-mare dezamăgire, că nuanțatorul nu a avut absolut niciun efect asupra rădăcinii firului de păr, deși culoarea mea naturală este un șaten deschis. Pe porțiunea vopsită în portocaliu la fel, nuanța Orange a avut un impact foarte mic, aproape inobservabil. Nuanța Red, în schimb, a acoperit vârfurile, dar a ieșit cam rozalie. Nu că nu mi-ar plăcea, dar voiam  roșu - că doar asta am cumpărat.

Impresii:
Înainte, lumină naturală
Înainte, lumină naturală
După, lumină naturală
După, lumină naturală
Din punctul meu de vedere, nuanțatoarele de la această firmă nu sunt portivite pentru mine. Costă foarte mult - pentru cantitatea oferită, ca textură sunt prea compacte, pompița și expulzarea produsului din flacon este un coșmar. Să nu uit să menționez despre miros - nu știu dacă de vină sunt alfa hidroxilul și acizii din fructe, dar mirosul e înnecăcios și dulceag, se păstrează și pe părul uscat și acest lucru nu îmi place deloc. Un alt lucru ciudat mi s-a părut diferența dintre cele două nuanțatoare: Red, deși l-am cumpărat acum două veri, e valabil până prin 2019, pe când Orange e bun de aruncat în 2017, deși l-am cumpărat prin ianuarie. Poate au modificat compoziția, nu știu, dar Orange mi s-a părut mult mai slăbuț decât Red. Drept urmare, eu una nu recomand aceste nuanțatoare. 

Dacă aveți idei despre alte nuanțatoare, aștept să mă luminați :) Până atunci, vă îmbrățișez și vă doresc o zi frumoasă :)

Comentarii

  1. Lumea cand se plânge de un nuantator de par (indiferent de la ce marcă e) nu pare să ia în considerare faptul ca e nevoie sa iti decolorezi părul sau il ai foarte deschis pentru rezultate vibrante. Deja de la săten deschis nu poti sa ai cine stie ce așteptări de la nuantator daca nu folosesti violet, magenta sau alte culori închise care au pigment mai puternic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am folosit doar pe lungime, pe părul deja vopsit. Am folosit și alte nuanțatoare și m-am înțeles mult mai bine cu ele.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu