Gel de duș cu miere de levănțică de la Le Petit Marseillais

Salutare! Eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă voi vorbi despre un...

Gel de duș!
Individul din imagine a fost achiziționat din Carrefour și a folosit manevra ”miros frumos a levănțică!” pentru a atrage un potențial cumpărător - adică pe mine. Deoarece îmi place culoarea mov, era destul de dificil să nu-l observ  stând frumos pe raft, mai ales că nu mă grăbeam nicăieri și aveam la dispoziție o eternitate ca să-mi aleg un gel de duș. M-a atras Le Petit Marseillais și movul, bun; pasul următor - ingredientele, și anume magica miere de levănțică. Nu mă dau eu în vânt după levănțică, dar de data aceasta am zis că merită încercată această variantă. Am auzit numai lucruri bune legate de Le Petit Marseillais și am văzut că au vreo 70 de feluri de gel de duș, cu diferite arome, chichițe și un ambalaj foarte finuț și plăcut ochiului. Așa că am luat gelul de duș și m-am dus să-l probez :)

Impresii:
Le Petit Marseillais cu miere de levănțică este un gel de duș destul de banal; nu are o formulă extraordinară, dar își face treaba în ceea ce privește curățarea pielii. Ceea ce m-a deranjat a fost mirosul: prea artificial și chiar sufocant, având și o ușoară tendință de a mirosi a plastic. Nu știu dacă așa ar trebui să miroase, că expirat nu e, sau dacă are o formulă care nu e pe gustul meu, însă cert este că nu voi mai cumpăra această variantă a produsului. Totuși, nu vreau să renunț la ideea de a mai cumpăra un gel de duș de la Le Petit Marseillais; parcă i-aș mai da o șansă.

Voi ce fel de gel de duș folosiți? Ce părere aveți despre Le Petit Marseillais? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii