Gel de duș Care moments de la Elmiplant

Salut! Eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă voi vorbi despre...

Gel de duș de la Elmiplant!

Și nu oricare, ci unul din colecția Care moments Exotic Elexir, cu merișor și fructul pasiunii. Sună delicios, nu?
Gelul cremă l-am procurat din Auchan, deci nu este un produs difici de găsit. Deși gama conține mai multe variante, mie mi-a plăcut cum sună merișor și fructul pasiunii - sună a răsfăț într-o zi friguroasă de iarnă, așa că l-am pus în coș fără ezitare.
Elmiplant știe să-și bucure clienții cu formule magice și compoziții gentile, care îngrijesc pielea. Ceea ce atrage atenția în acest gel de duș cremă este pH-ul echilibrat și extractul de unt de shea 100% organic care ajută la menținerea unui nivel de hidratare potrivit a pielii, iar extractul de merișor și fructul pasiunii revigorează și îngrijesc delicat pielea.

Impresii:
Deși nu mă dau în vânt după un gel de duș cremă care nu face foarte multă spumă, gelul de la Elmiplant este un produs potrivit pentru zilele reci sau când te simți slăbit: mirosul de merișor și fructul pasiunii revigorează pielea, trezește simțurile și astfel revine buna-dispoziție.

Ați încercat gelurile Care moments de la Elmiplant? Cum vi se par? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii