Fresh Flower - un deodorant fin de la Nivea

Salutare dragele mele!

Astăzi vreau să vorbim despre lucruri frumoase, sau lucruri care ne fac să ne simțim frumoase... frumusețea înseamnă îngrijire, rafinament, protecție. Deodorantul Fresh Flower de la Nivea se ocupă anume de acest aspect.
Sunt o fană a produselor Nivea și în materie de deodorant, Nivea se află în topul meu. De ce? Pentru că produsele de la Nivea sunt foarte grijulii cu corpul nostru - dau senzația de comfort, de grijă și de răsfăț. În ceea ce privește deodorantele, eu mă împac bine cu ele - sunt trainice, țin o perioadă destul de lungă de timp, au un miros plăcut și ca preț sunt foarte accesibile. 
Fresh Flower a aterizat în coșul meu pentru că m-a atras denumirea, promisiunea de protecție de 24 de ore, mirosul subtil și plăcut și faptul că acesta (deodorantul) conține 0% săruri de aluminiu.

Impresii:
Nu am multe de spus despre acest produs, nu pentru că nu mi-ar plăcea, ci pentru că face exact ceea ce promite: protejează, miroase frumos, nu este iritant. Până acum nu am observat să fi lăsat urme pe haine, dar cred totuși că bluzele negre nu sunt ferite de așa ceva - eu nu le-am purtat o perioadă, dar nu m-ar surprinde să le văd ”albite”. De altfel, nici nu m-ar deranja.

Ce fel de produse de la Nivea vă fac cu ochiul? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii