Fixativul Taft de la Schwarzkopf - fixare rapidă și de lungă durată

Bună, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre un...

Fixativ pentru păr!

Nu sunt adepta produselor de styling, din simplul motiv că mi-e lene. Fixativul de față l-am procurat pentru că am mers la nunta surorii mele și trebuia să mă asigur că părul meu își va păstra forma în coafura improvizată tot de mine. 
Singurul fixativ  despre care am auzit că ar fi decent este Taft de la Schwarzkopf, așa că m-am dus frumos la magazin și l-am cumpărat. Am ales un tub cu colagen și Push-Up Effect, nivel de fixare - 5. Am ales această variantă pentru că am firul de păr subțire și foarte neascultător în ceea ce privește aranjarea în vreo coafură. Am făcut o alegere bună?

Impresii:
Da, am făcut o alegere bună. Părul meu a stat așa cum am vrut eu toată seara, dimineața încă păstra o urmă de păr ondulat, strâns cu numeroase clame într-o formă de coc. Mi-a plăcut faptul că acest produs nu are un miros îngrozitor; chiar dacă am folosit cam 15% din tub odată, nu m-am sufocat. Ca grad de fixare, cred că s-a descurcat, ca preț este un produs decent, ca miros - perfect. Pentru o persoană care folosește fixativul relativ rar, Taft este o alegere bună.

Ce părere aveți despre fixativele Taft de la Schwarzkopf? Cât de des folosiți produsele de styling? O zi minunată să aveți!

Comentarii