Yves Rocher - pudră bronzantă în trei nuanțe pământii

Salutare-salutare, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre o...

Pudră!

Și nu una oarecare, ci în nuanțe pământii, trei la număr, propusă doamnelor și domnișoarelor de către Yves Rocher
Produsul respectiv îl am de ceva timp, dintr-o vară în care am stat la mare o perioadă mai lungă și dacă tot s-a prins (puțin de tot!) bronzul de pielea mea albă, nuanțele de la Yves Rocher au picat la țanc, deoarece pudra mea cea de toate zilele a început să devină prea deschisă.
Yves Rocher a creat un produs care mie mi se pare genial: o pudră bronzantă în trei nuanțe pământi... mă rog, scrie earthy shades, nu știu dacă pământii ar fi o traducere potrivită... dar ați înțeles voi :) Ideea e că acele trei nuanțe sunt gradate, potrivite de minune domnițelor care se bronzează relativ rapid și pentru mai mult timp. De ce? 
- pentru că, în funcție de gradul de bronzare, mai mult ca sigur vă puteți alege nuanța potrivită la momentul respectiv;
- pudra este așezată frumos în trei straturi într-un ambalaj compact;
- dacă tot vorbesc despre ambalaj, mie mi se pare unul foarte drăguț, cu capac de plastic, cu un copac pictat și nu în ultimul rând, un fel de pernuță de amortizare pe interior - în caz că vă scăpați pudra;
- este cam frig afară, iar eu tot de vară vorbesc... în fine, ideea e că pudra respectivă poate fi folosită și în zona decolteului sau chiar a umerilor - cine vă interzice să fiți frumoase? :D
- produsul este o pudră bronzantă, ceea ce înseamnă că poate fi folosită și ca o nuanță închisă de contur dacă vă faceți full face countouring. Eu nu le am cu conturările, dar pentru doamnele/domnișoarele care se pricep cred că ar fi un produs potrivit;
- pudra este foarte pigmentată, acoperă bine și nu este sfărămicioasă;
- nu usucă pielea.

Impresii:
Per total, eu cred că este un produs bun. Personal, nu am folsit toate cele trei nuanțe pentru că am pielea foarte-foarte palidă și nu am ajuns să mă bronzez până la ultimul ton din palitră; m-am atins doar de prima nuanță și puțin de a doua.  Pentru doamnele și domnișoarele cu un ten mai închis cred că s-ar potrivi de minune. Am menționat că pigmentul este bun, acoperirea de lungă durată, ambalajul cu amortizare... ce să mai spun? Îmi place produsul și vi-l recomand să-l folosiți în vara care vine :)

Voi folosiți pudra bronzantă? Dar pe cea de la Yves Rocher? O zi minunată să aveți!

Comentarii