Garnier fructis - balsam fortifiant pentru păr Oil Repair 3

Salutare dragele mele, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Balsam pentru păr!

Am mai menționat pe aici pe undeva faptul că nu aș folosi neapărat un balsam de păr dacă nu aș avea o mare-mare problemă la descâlcirea acestuia. Deși am părul foarte moale, firul este subțire și după spălare, dacă exclud din dieta podoabei capilare balsamul, mă lupt cu părul și cu peria ca să o scot la capăt, luptă care se termină cu înfrângerea mea. Așa că prefer să folosesc un balsam și să scap de probleme :)
Balsamul de azi se numește Oil Repair 3  pentru păr uscat și degradat și este de la iubitul meu brand Garnier Fructis. De ce Oil Repair 3? Pentru că în compoziția acestuia intră trei uleiuri - uleiul de măsline, uleiul de avocado și uleiul de shea. Balsamul îmi promite că acestea nu au greutate - weightless micro-oils, deci nu îmi vor îngreuna părul. Să vedem...
- folosesc pentru prima dată această variantă de balsam de la Garnier Fructis (în trecut am folosit altele) și pot să spun că mi-a plăcut ce scrie pe ambalaj - micro-uleiuri, efect fortifiant;
- balsamul este demențial: are un parfum ușor care persistă pe păr;
- nu trebuie să folosesc jumătate de flacon ca să ajung la cantitatea dorită de balsam;
- eu nu folosesc balsamul decât de la jumătate în jos - am părul mixt și la rădăcină balsamul nu mi-ar prii prea bine;
- și pentru că nu-l folosesc pe toată lungimea, nu pot să spun nimic despre efectul lui fortifiant;
- în schimb, îmi simt părul moale-moale și foarte ușor de pieptănat.

Impresii:
Garnier Fructis este linia mea referată în ceea ce privește îngrijirea părului. Deși momentan nu folosesc șamponul de la ei, mă voi întoarce la acesta când termin ceea ce am acum în baie. În ceea ce privește balsamul, mie îmi place foarte mult: nu îngreunează părul, miroase subtil și cel mai important - pieptănatul după spălare este fără efort - nu am accidente de genul că mi se rup firele sau că am părul imposibil de încâlcit. Per total, este un produs foarte bun - pentru mine și cu siguranță îl voi mai achiziționa. 

Voi folosiți produse de la Garnier Fructis? Ce părere aveți? O zi minunată vă doresc!

Comentarii