Cremă Make Up Starter de la Nivea

Salut, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreu să vorbesc despre o...

Cremă pentru față!

Sau mai bine zis, o cremă- bază pentru machiaj. Eu fac parte din categoria persoanelor care dimineața, după folosirea unui gel de curățare, aplic crema și abia după fondul de ten/bb cream-ul. De aceea, când mi s-a terminat crema de la Gerovital, am decis să îmi înderept privirile spre Nivea și să găsesc un produs care să îmi placă. Am văzut acastă cremă - Make Up Starter și mi s-a părut o idee bună să o procur. Ei bine... am ajuns acasă, am deschis-o, am văzut ce poate și după o săptămână de folosire - abia atunci! - am putut să mă pronunț; nota 5 din 10.
Impresii:
Cu această cremă am o relație de love-hate. Love, pentru că se îmbibă rapid, nu usucă pielea, mirosul nu se păstrează pe piele și nu afectează în niciun fel bb cream-ul. Hate, pentru că este prea lichidă, are un miros care mie nu îmi place în mod special - dar dispare după aplicare, nu hidratează pielea (dar nici nu o usucă) și am realizat că pur și simplu nu este produsul potrivit pentru mine. Varianta procurată de mine este dedicată domnițelor cu tenul normal sau mixt, se comportă ok la mine - ten mixt - dar ceva nu îmi place la ea; nu știu sigur dacă este mirosul, textura, vâscozitatea... pur și simplu nu îmi dau seama.

Voi ați avut astfel de experiențe cu produse de la firmele care vă plac? Ați încercat această cremă? Cum vi s-a părut? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii