Suddenly Madame Glamour - un cadou parfumat

Salutare dragi cititoare - și cititori, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă voi vorbi despre un minunat set pe care-l puteți oferi cadou unei doamne sau domnișoare dragi inimii - 

Setul Suddenly Madame Glamour!

A trecut Crăciunul, dar cu pași rapizi se apropie Revelionul, iar în noaptea dintre ani orice femeie își dorește să strălucească. Acest lucru este posibil atât datorită bunei dipoziții, iubirii ce o înconjoară, a bărbatului ce-i este alături, dar și datorită unor produse care o fac să radieze. Printre acestea se numără setul Suddenly Madame Glamour, gel de duș + loțiune pentru corp. Setul îl găsiți la Lidl și dacă vă tentează, puteți procura și parfumul din această serie. Un detaliu interesant și picant: aroma Madame Glamour este  o replică a faimoasei arome Mademoiselle de la Coco Chanel. În Marea Britanie s-a făcut un test comparativ între cele două parfumuri și ”subiecții” au preferat, într-un procent de 90%, parfumul Suddenly Madame Glamour de la Lidl în defavoarea originalului. Wow, nu-i așa?
Eu nu am parfumul, în schimb am setul care începând de la cutie miroase demențial :) În ceea ce privește  gelul de duș, primul lucru care m-a lovit în față a fost mirosul. Într-adevăr, unul minunat. Eu nu am încercat niciodată parfumul Mademoiselle, deci nu știam cum miroase... și sinceră să fiu, abia scriind articolul am aflat că seria Suddenly Madame Glamour este o replică după parfumul doamnei Coco. Ei bine, revenind la gelul de duș, miroase foarte frumos și curăță delicat peilea.  Mie îmi place și îl folosesc cu plăcere. Loțiunea de corp este și ea plăcută, în sensul că se îmbibă ușor și lasă pe piele o aromă ușoară, dulce. 

Impresii:
Cum ziceam, abia scriind articolul am aflat originea acestei colecții și am rămas mirată: ambalajul, cât și recipientele par a fi foarte sofisticate, nici nu ai zice că sunt o imitație după ceva - Lidl știe să-și prezinte produsele! Am primit cadou setul + o lumânare, care miroase la fel de frumos, dar mie îmi este milă să o aprind:))
Dacă sunteți în criză de timp și trebuie neapărat să procurați un cadou frumos și plăcut doamnei sau domnișoarei, vă recomand să treceți pe la Lidl - Suddenly Madame Glamour nu este singura variantă parfumată, deoarece pe rafturi găsiți și replici ale altor branduri, dar la un preț mult mai mic, iar în ceea ce privește calitatea... ei bine, eu nu mă pot pronunța, dar citind review-uri pe bloguri am văzut că multă lume este mulțumită de calitatea acestor produse de la Lidl

Voi folosiți astfel de replici? Ce părere aveți despre calitate? O zi frumoasă și parfumată să aveți!

Comentarii