Produse consumate - Noiembrie 2015

Salut, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă voi vorbi despre...

Produse consumate!

Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Să începem:
1. Șampon de la Garnier Fructis, Pure & Shine pentru păr degradat care promite că după spălare părul va deveni moale, strălucitor și nu în ultimul rând, sănătos. Eu m-am împăcat bine cu acest șampon, l-am mai folosit în trecut și părerea mea despre acesta o puteți citi pe blog;
2. Spumant de baie de la Avon, linia Planet Spa, colecția Caribbean Escape - Luxurious Bath Elexir. L-am consumat cam repede, cel mai probabil pentru că nu mă puteam abține să nu torn mai mult produs în palmă să văd cum se scurge ca aurul lichid. Dacă vă este dor de vară și strălucire, vi-l recomand;
3. Tuș colorat pentru ochi de la veryme, Oriflame. Am cumpărat acest eye liner pentru că mi-a plăcut culoarea - ca să descopăr că nu mi se potrivește ca nuanță. L-am procurat pe când eram în liceu, deci mai mult ca sigur este expirat, de aceea am decis să nu-l dăruiesc cuiva ci să-l trimit direct la coșul de gunoi. Totuși, dacă vă plac tușurile lichide, vă recomand să faceți rost de unul din acestă colecție deoarece sunt foarte faine;
4. Mascara Mis Manga de la L’Oréal Paris. Ne-am împăcat de minune, dar a venit timpul să ne luăm la revedere. Dacă vă doriți gene superbe, arcuite, alungite și negre ca tăciunile, vă recomand acest produs;
5. Tratament pentru unghii de la Eveline 8 in 1 Total Action. După cum vedeți, este aproape nou - l-am folosit 15 zile și nu mi-aș dori să mai repet vreodată această experiență - am scris în articol de ce nu-l recomand nimănui;
6. Precious Mineral BB cream travel size de la  Etude House, Perfect Fit. Numele spune totul - fiind travel size, l-am consumat în... călătorii. Îmi place produsul per total, mai am un tubuleț din aceeași serie pe care urmează să-l consum în călătoriile ce urmează, însă nu aș procura acest BB cream în varianta full size - am menționat în postare de ce;
  
7. Crema hidratantă și matifiantă  Happiness de la Gerovital. Cu aceasta m-am înțeles bine și nici nu mi-am dat seama când am terminat-o - noroc că aveam un alt produs care să-i ia locul. Nu cred că aș cumpăra-o în viitorul apropiat deoarece mirosul de afine este mai potrivit pentru vară, deși crema este destul de hrănitoare și se potrivește perfect ca bază de machiaj;
8. În premieră, un parfum de la I. D. Sangado, Adorație Absolută (cod de referință 526). L-am primit cadou și mi-a plăcut foarte mult - aroma dulceagă de mandarine galbene de Italia, trandafiri de Damasc și esență Neroli se potrivea foarte bine sezonului rece, deși eu am consumat parfumul preponderent în sezonul cald. Îl recomand iubitoarelor de dulcețuri aromate :);
9. Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping Top Coat, l-ați văzut cam la toate manichiurile mele - este un produs pe care-l voi cumpăra până când voi da de ceva mai bun - păstrează aspectul de nou a ojei, o protejează de ploi, vânt și clanța ușii și oferă volum;
10. Base coat de la Avon, nail experts cu efect fortifiant. M-am împăcat bine cu acest produs și cu siguranță îl voi mai procura - după ce termin un alt base coat despre care vă voi vorbi în viitorul apropiat :);
11. Ojă de la Maybelline New York din linia ColoRama, nuanța 31 (?) - un crem cam palid și transparent. Nu am folosit-o decât odată sau de două ori, dar ceva nu mi-a plăcut la ea de am uitat-o în cel mai îndepărtat colț al cutiei. Făcând curat am dat de ea și am văzut că s-a smântânit, deci nu era bună de nimic; am amestecat-o cu un fard de pleoape expirat și am folosit acest ”mix” la un proiect care a eșuat. Întorcându-mă la ojă, mai am una din această serie, doar că pe un albastru intens, care la fel e cam chel. Nu mă fascinează în mod special această colecție deoarece unghia nu este acoperită în totalitate, nu știu dacă este pigmentul sau compoziția, dar mie nu îmi place să aplic 7 straturi de ojă. Drept urmare, nu am plâns după acest flacon;
12. Șampon uscat Frottee de la Swiss O Par, produs achiziționat în dm. Nu m-a încântat în mod special - când își făcea treaba, când nu. Mi-a plăcut însă faptul că părul meu mirosea fumos și acest miros nu se altera pe parcursul zilei. Șamponul s-a consumat foarte repede, deși eu nu am exagerat cu aplicarea - s-a terminat pe neașteptate și m-am trezit cu tubul gol;
13. Cremă pentru mâini Mânuțele catifelate de la Unilever - produs originar din Rusia. S-a terminat la fel, foarte repede, deoarece una-două și aplicam crema pe mâini. Cred că am devenit oarecum dependentă de acest tip de produs... nu-mi pare rău că s-a terminat pentru că mai am un tub;
14. Măscuțe pentru față de la malie System - produs din Coreea de Sud. În articol v-am prezentat mai multe variante și am zis că le folosesc cam odată pe săptămână... ei bine, în noiembrie am folosit doar două măști - cea cu Red Ginseng și Green Tea. Cum mă înțeleg cu aceste produse puteți afla din articol.
15. Și ultimul produs - un burețel no-name cu ajutorul căruia aplic bb cream-ul când nu am chef de pensulă. Este un burețel ok pentru prețul său (într-un ambalaj sunt 4 bucăți, la un preț de 4 lei în magazinul Haotic) și întinde bb cream-ul decent.

Cam atât pentru luna noiembrie - par a fi multe produse, dar majoritatea sunt niște chichițe; mă bucur că am consumat o parte dintre ele, dar de unele îmi pare rău - ar trebui să fac o a doua achiziție :)

Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii