L'Occitane En Provence - cremă pentru mânuțe delicate

Hello Hello dragele mele, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj - și astăzi vă voi vorbi despre ceva frumos și util, și anume despre...
Crema pentru mâini!

Cred că ați observat că pe acest blog crema pentru mâini este un produs care nu lipsește niciodată :) Ei bine, da data aceasta vreau să vă prezint o idee de cadou - dacă tot ne apropiem repede-repede de Crăciun. Ideea mea este un cadou pe care l-am primit și de care am fost foarte încântată - deci sunt sigură că orice altă domnișoară ar reacționa la fel :)
Super-cadoul despre care vorbesc este un set de creme pentru mâini - trei tubulețe mici și frumușele, într-un ambalaj stil eco de la L'Occitane En Provence. V-am mai vorbit despre o altă idee de cadou de la această firmă și am zis că mie mi-a plăcut foarte mult de am găsit în ghetuțe. Mini-setul din această postare diferă puțin, dar eu tot sunt de părerea că este un cadou perfect pentru o proetenă dragă. Să începem:
Prima cremă - Roses et Reines 10 ml - o cremă fină, cu aromă de trandafiri care ”are o textură lejeră și conferă mâinilor o prospețime imediată”;
A doua - cea clasică (cred), cu unt de shea 20%, care ”pătrunde cu rapiditate în piele, protejând, hrănind și hidratând mâinile”;
Și a treia cremă - Fleurs de Cerisier 10 ml -  miroase drăguț a sakura -  ”are o textură lejeră și conferă mâinilor o prospețime imediată”.
Bonus: ambalajul din pânză groasă care este mai mult o gentuță pentru păstrarea cremelor/a altor obiecte. Bonus nr. 2: un plic galben (<3) cu un print foarte drăguț, care este potrivit pentru călătorii.

Impresii: 
Nu știu dacă ambalajele vin la pachet cu cremele, dar eu așa le-am primit cadou. Mai mult ca sigur pot fi procurate și separat, reprezentând un cadou minunat pentru domnițe cu vârste cuprinse de la 10 la 100, atât datorită cremelor care sunt ușor de purtat în geantă, sunt hrănitoare, miros nemaipomenit de frumos și vin în n variante, cât și ambalajelor plăcute ca aspect.

Voi folosiți produse de la L'Occitane En Provence? Ce părere aveți despre acestea? Sărbători frumoase!

Comentarii