Tratament pentru unghii Eveline 8 in 1 Total Action

Bună-bună tuturor, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Tratament pentru unghiuțe! 

După cum ați observat, nu am mai postat demult o manichiură, deoarece eram într-o perioadă de tratament. Deși nu aveam probleme majore cu unghiile - mai puțin faptul că mi se exfoliază atunci când ajung foarte lungi - am decis să fac un tratament preventiv. Și... am eșuat. 
Tratamentul folosit de mine este un produs marca Eveline Cosmetics și se numește 8in1 Total Action, Intensive Nail Conditioner și promite să rezolve problemele precum unghii exfoliate, subțiri, moi, fragile, rugoase în doar 10 zile. Cum funcționează acest tratament?
- în prima zi se curăță unghia și se aplică un strat de tratament;
- a doua zi se aplică încă un strat peste cel din ziua precedentă;
- a treia și a patra zi, la fel;
- a cincea zi se dă jos tratamentul se curăță unghia și se reia ciclul;
- asta ar însemna că în 10 zile se aplică tratamentul în 2 reprize.
Ei bine, eu am folosit acest tratament în trei reprize și plănuiam să îl folosesc o lună ca să văd rezultate mai evidente - nu cred că în 10 zile se poate schimba totul datorită unui tratament. Astăzi însă, când am dat jos cele patru straturi mi-am văzut unghiile obosite și puțin cam distruse. Am observat și prima dată când am dat jos tratamentul că parcă am unghia mai uscată, dar mi-am zis că e seară și că nu văd bine la lumina artificală. Astăzi însă le-am văzut la lumina naturală și am observat că mi-am cam stricat eu unghiile.
Nu știu dacă se vede bine în poze, dar după 15 zile eu am observat că:
- unghiile mele au devenit mai portocalii decât le aveam pănâ acum - desigur, folosirea regulată a ojei îngălbenește unghia, dar nu am avut-o în urma manichiurilor repetate în așa hal de... portocalie;
- mi s-a exfoliat o unghie, după a doua, după a treia... fără să le am în proces de exfoliere înainte de tratament - sunt prea scurte!;
- îmi simt unghia mai rugoasă ca de obicei, chiar mai uscată;
- tratamentul îmi promite că unghia mea va crește ca pe drojdii - de parcă ar conține suc de plop - dar eu nu am observat să se întâmple acest lucru;
- pe ambalaj scrie că trebuie folosit un ulei pentru a proteja cuticula - ceea ce am făcut, însă tot m-am trezit cu cuticula uscată și cu aspect de smochină deshidratată. 

Impresii:
Nu știu ce n-a mers bine; cert este că tratamentul s-a transformat întrun dezastru pentru mine și unghiile mele. Poate sunt eu o excepție și tratamentul a avut un efect negativ asupra unghiilor mele, nu știu; dar acum stau și mă gândesc ce să le fac să le reanimez, dar găsesc eu ceva. Deși pe ambalaj îmi sunt promise luna și stelele, m-am trezit cu niște cratere frumușele pe unghie și nisip în loc de cuticule. Deci nu, nu recomand nimănui acest tratament.

Voi ce fel de tratament pentru unghii folosiți? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii