Noutăți din Rusia - crema Mânuțele catifelate

Salutări, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre o...

Cremă pentru mâini!

Și nu orice cremă, ci despre una tocmai din Rusia. După cum vedeți în poză, pe ambalaj apar litere ciudate care nu au niciun sens. Eh, frumoasa limbă rusă. Dar vă spun - vă promit chiar! - că pe ambalaj scrie Mânuțele catifelate, cremă pentru mâini, iar mai jos - lux cu ulei din nuci de macadamia.
Trecând peste lecția de limbă rusă, vă pot spune că această cremă m-a surprins plăcut. Zic surprins deoarece înaintea acesteia am avut un unt pentru mâini din aceeași gamă și nu mi-a plăcut deloc - l-am aruncat. Nu mi-a plăcut deoarece nu se îmbiba în piele mai deloc, îmi lăsa senzația de mâini băgate în ulei și în plus, mirosea a cauciuc și încă ceva - o combinație prea puțin plăcută. 
Crema am primit-o de la mama și mi-am zis că a dat bani degeaba pe aceasta. Dar nu, nu degeaba - deoarece Mânuțele catifelate mi-a făcut pielea... catifelată. Această cremă este un produs al firmei Unilever, concernul Kalina care își are originea în frumosul Sankt Petersburg și ce aș putea spune despre aceasta, în comparație cu untul:
- crema are o structură fină care intră rapid în piele, fără a lăsa senzația de uleios/gras;
- miroase frumos, fără urme de cauciuc sau arome artificiale înțepătoare;
- la capitolul ingrediente pe primul loc este apa, apoi glicerina, două chimicale și apoi Macadamia Ternifolia Seed Oil, ceea ce înseamnă că în cei 80 de ml de produs este o cantitate destul de mare de ulei din aceste nuci - lucru care mă bucură;
- după o perioadă de folosire am observat că pielea de pe mâini a devenit mai fină.

Impresii:
Îmi place foarte mult această variantă a cremei. În trecut, pe când eram acasă, foloseam creme din această colecție la greu, însă nu observam vreo modificare semnificativă. Poate că varianta nouă - cu ulei din nuci de macadamia, sau poate că modificarea ingredientelor este de vină, dar parcă resimt efectul benefic al cremei mult mai bine. Dacă aveți ocazia să procurați această cremă, vă recomand să o faceți :)

Ați mai folosit creme rusești? Cum vi se par? O săptămână reușită vă doresc!

Comentarii