Hidratare intensivă - cremă pentru corp Care de la Nivea

Hello hello, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă voi prezenta o...

Cremă pentru corp!

Produsul de azi este o cremă relativ nouă, și anume Care de la Nivea, care promite hidratare intensivă și absorbție rapidă.  Ei bine, eu am descoperit crema cam în perioada în care aceasta a început să apară în spoturile publicitare și am procurat-o deoarece aveam nevoie de ceva care să mă scape de vântul rece și urmele lăsate de acesta pe față și pe mâini. Era o perioadă mai deranjantă pentru pielea mea și crema de față a venit ca o salvare.
- crema este densă, dar fără a o da spre unt;
- are un miros plăcut care nu este deranjant - dispare subtil pe piele;
- se îmbibă rapid și hidratează pielea de la rădăcină, sau mai bine zis, de la derm - dacă este posibil așa ceva;
- eu aveam probleme strict cu pielea de pe față și cea de pe mâini, deci nu am folosit-o ca la carte, pe tot corpul. Cred totuși că are același efect peste tot :D; 
- folosită pe o perioadă mai lungă, dă rezultate vizibile în ceea ce privește aspectul pielii - aceasta este mai hidratată și pregătită pentru a înfrunta orice condiție meteo... aproape :)
- îmi place modul în care este prezentată, ambalajul și gramajul - 200 de ml sunt destui pentru o familie întreagă!

Impresii:
Dacă sunteți în căutarea unei creme care să vă protejeze pielea și care să-i asigure hidratarea necesară, Nivea Care este răspunsul. La un preț decent procurați o cutie mare, tip family size, care are grijă de dvs și familia dvs în orice zi, orice lună, tot anul. 

Vă plac produsele de la Nivea? Ce anume? O zi minunată să aveți!

Comentarii