Gillette Simply Venus 3 Plus - I'm your Venus, I'm your fire, At your desire!

Bună-bună, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj, iar astăzi vreau să vorbesc despre...

Lame de ras!
Deoarece sunt adepta unor astfel de produse, am decis să vă prezint o achiziție recentă: Gillette Simply Venus 3 Plus!
Recunosc, a fost o achiziție de moment, deoarece m grăbeam, dar am zis să iau ceva mai serios ca să nu mă întorc de nșpe ori pentru același tip de produs. Până să le cumpăr ma folosit alte lame, tot de la Gilette Venus. A, și să clarific ceva: nu știu cum exact se numesc aceste ”ustensile”, deoarece nu îmi vine să le zic aparate de ras clasice - sunt prea... din plastic?
Revenind, lamele precedente nu erau la fel de bune ca respectivele. De ce?
- produsele Simply Venus 3 Plus au 3 lame - yay!;
- alunecă ușor pe piele, fără a o irita;
- pe traiectul lamei firele nedorite dispar ca la carte.

Impresii:
Pentru persoanele ca mine cărora nu le plac epilatoarele sua epilarea cu ceară, sau alte metode de îndepărtare a firelor de păr, aceste lame sunt o achiziție bună pentru o perioadă relativ lungă. Își fac treaba, nu deranjează pielea - nu o lezionează și nu o irită. Precizare: costă în jur de 20-25 de lei în Carrefour. Eu le recomand cu cea mai mare plăcere!
Voi ce fel de metode de îndepărtare a părului folosiți? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii