Creion pentru sprâncene de la Me Now

Salutare, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă prezint un...

Creion pentru sprâncene!

Acest produs  își duce veacul pe măsuța mea de foarte mult tip - cred că de vreo 2-3 ani și până acum nu am descoperit un alt tip care i-ar lua locul. Creionul Perfect Eyebrow Pencil de la Me Now l-am găsit în magazinul Haotic din Iași și l-am luat prima dată deoarece aveam nevoie de puțină culoare pe sprâncene - acestea se pierdeau pe fundalul părului roșu. Deoarece sunt adepta unui machiaj natural, nu am căutat un creion roșu țipător sau negru pana corbului, ci unul care doar să-mi accentueze sprâncenele. Și l-am descoperit din prima - calitate, preț și efect, 3 în 1. Deci, ce de îmi place atât de mult?
- deși scrie waterproof, nu este - deloc, lucru care nu mă deranjează nici într-un fel, deoarece am zile în care o sprânceană iese perfect și cealaltă tinde să o ia razna în altă parte, fie o fac prea groasă, fie prea colorată;
- plusul creionului pseudo-waterproof este că deși se ia ușor de pe piele, nu se ia la fel de ușor de pe firul de păr, astfel încât produsul rămâne pe sprâncene o zi întreagă;
- îmi place nuanța - un maro Nr. 003 cu o ușoară tendință spre ruginiu - are grijă ca sprâncenele mele să nu se piardă pe față și totodată se potrivește roșului din cap, fără a crea o impresie de rupt din altă parte și lipit unde nu trebuie;
- este foarte moale - o singură linie, retușată cu pensula pentru sprâncene, creează efectul dorit de mine. În plus, un creion îmi ajunge pentru mult timp, ceea ce-l face și un produs economic - nu cred că prețul acestuia depășește 10 lei ( nu îmi amintesc exact cât e).

Impresii:
Cum ziceam, am descoperit acest creion când aveam nevoie de el, l-am probat, mi-a plăcut, am încercat altceva, nu m-am înțeles, am revenit la acest produs și de atunci nu m-am despărțit de el. Îmi place foarte mult efectul pe care-l are, puterea de pigmentare a firului de păr, naturalețea pe care o conferă, cât și nuanța caldă, maroniu-ruginie se împacă de minune cu părul meu. Din punctul meu de vedere, se merită.
Voi folosiți creionul pentru sprâncene? Ce anume vă doriți de la un astfel de produs?  O zi minunată vă doresc!

Comentarii