Coreea de Sud - produse de la Etude House și The Face Shop

Salutare, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj - și astăzi vă voi vorbi despre...

Mărunțișuri drăgălașe!

Acum un an am descoperit eBay-ul. Mai bine zis, știam de acest site dar nu am făcut comandă de nimic niciodată. Ei bine, cu ajutorul Mădălinei S. și după cu ajutorul Mădălinei E. (Hello, Mădălina^2!) - visul meu a devenit realitate; am început să caut chestii pe care nu le găseam în România. Așa am dat de produse din Coreea de Sud, combinând pasiunea mea pentru serialele lor și cea pentru produsele cu ambalaje drăgălașe și efect total diferit față de cosmeticele din vest.
 În primă înstanță m-am lăsat cucerită de o cremă pentru mâini de la The Face Shop, și anume Protect Me! Hand Cream în varianta 03. Ocelot. Linia Protect Me! a apărut pe piață în 3 variante - 01. Fennec Fox cu aromă de mango, 02. Lesser Panda cu aromă de avocado și 03. Ocelot cu aromă de cacao. Deși eu comandasem varianta 01. Fennec Fox, la mine a ajuns Ocelotul, adică 03.
Nu pot să spun că sunt foarte dezamăgită, deoarece produsul m-a cucerit într-o clipă. Să vă spun de ce:
- miroase extraordinar a cacao, fără a crea impresia de miros artificial și înțepător;
- crema se absoarbe imediat în piele și își păstrează mirosul ușor de cacao și aici;
- are efect hidratant, iar senzația aceasta dispare treptat, fără a mă deranja;
- din câte am citit pe site, această linia face parte din proiectul HIMANGO campaign - un proiect de caritate în cadrul căruia se vizează plantarea copacilor de mango pentru a rezolva problema sărăciei și a foamei în Sudan, Africa - mi s-a părut o cauză nobilă!;
- tot pe site se menționează că profitul de pe urma vânzărilor - nu știu dacă total sau doar parțial - va fi redirecționat spre organizațiile care se ocupă cu protecția animalelor pe cale de dispariție și cred că este un lucru minunat;
- să nu uit de ambalaj - pentru că mai mult de dragul acestuia mi-am cumpărat crema - este unul tare drăgălaș, cu un ocelot agățat de capac;
- un alt plus este că pot purta această cremă cu mine în geantă - ambalajul are o capacitate de 30 de ml și când se va termina produsul voi putea să pun orice cremă vreau eu :)
Un alt produs pe care l-am achiziționat tot prin intermediul eBay-ului și tot din Coreea de Sud este un travel kit de BB cream, și anume Precious Mineral BB Cream de la Etude House. În ambalajul drăgălaș erau 3 tubulețe,  însă eu am consumat deja unul -  se numea Blooming Fit și era de culoarea roz pastelat - așa că vă voi vorbi despre cele rămase. Toate trei au SPF 30/ PA++, au efect de albire a feței și sunt destinate persoanelor care vor să ascundă cearcănele sau ridurile - cel puțin în fața acestor cuvinte apare prefixul anti-.
Al doilea tub se numește Perfect Fit ( de culoarea crem) și al treilea Cotton Fit (cel sidefat). Am observat o singură diferență între cele trei tuburi - și anume nuanța. Fiind un travel kit pe care eu l-am luat la o ofertă, setul conținea 3 tubulețe de BB cream de nuanțe diferite, dar nu prea întunecate - deci toate mi s-au potrivit, într-o oarecare măsură, la ce ten am eu.
Am fost tentată să iau acest kit pe de o parte pentru că avea un preț frumușel, pe de altă parte, pentru că voiam să încerc un BB Cream produs în Coreea de Sud, deoarece am citit numai lucruri bune despre aceste produse. Ce părere am despre linia Precious mineral de la Etude House?
- am încercat toate cele trei mostre - eu nu le-aș numi așa, deoarece conțin prea mult produs - și  mi s-au părut decente pentru un travel kit;
- îmi place mult ambalajul - mini-tuburi cu căpăcel care păstrează produsul intact și nu-i permite să se reverse în geantă;
- un tub ajunge pentru vreo 7-10 aplicări, în funcție de câte straturi folosiți sau dacă întindeți produsul cu degetele, burețelul sau pensula;
- este o salvare pentru zilele în care sunt plecată de acasă - nu trebuie să car după mine un BB cream într-un ambalaj clasic și în plus, ocupă foarte puțin loc în geantă.
Totuși, dacă ar fi să procur  un BB cream din această colecție în varianta full-size nu aș face-o. De ce?
- produsul are o consistență puțin cam densă - odată aplicat pe față se așează într-un strat gros, chiar dacă am folosit foarte puțin produs și după ce îl aplic unifrom cu degetele pe toată fața trebuie să-l uniformizez și cu ajutorul unui burețel - atenție la cantitate!;
- după vreo 10 ore BB creamul dispare. Pur și simplu. Dacă nu folosiți și pudră riscați să rămâneți cu fața ”goală”;
- nu am observat efectul de whitening - deși vreau să menționez că BB cream-urile coreene trebuie lăsate să acționeze pe piele vreo 20 de minute înainte să ieșiți din casă, timp în care se uniformizează culoarea, tinzând să fie cât mai apropiată de culoarea naturală a pielii dvs.

Impresii:
Acestea fiind spuse, vă recomand cu cea mai mare căldură să procurați măcar vreun produs originar din Coreea de Sud - cremele au ambalaje drăguțe și sunt hrănitoare, majoritatea având și variante mici, pentru a fi purtate în geantă. În ceea ce privește BB cream-ul, consider că nu am dat eu Jackpot-ul cu acestea, dar gama lor de astfel de produse, indiferent de firmă, este foarte variată și merită să încercați un BB cream de acolo. 

Voi aveți produse sud-coreene? Ați încerca o cremă sau un BB cream? O săptămână radiantă să aveți!

Comentarii

Trimiteți un comentariu