Avon Planet Spa Caribbean Escape - Illuminating Body Butter

Bună-bună, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Unt de corp!

V-am mai povestit despre minunatele produse de la Avon, Planet Spa, Caribbean Escape - și anume despre Illuminating Facial Treatment și Luxurious Bath Elexir. Astăzi vă voi prezenta al treilea produs din set - untul de corp Illuminating Body Butter.
Produsele de la Planet Spa îmi sunt cunoscute de ceva timp, însă nu am folosit niciodată un unt de corp din linia lor. Ei bine, a venit momentul și pentru asta:
- îmi place mult consistența produsului;
- se îmbibă ușor în piele și o lasă catifelată, conferindu-i și strălucire - la propriu, deoarece conține perle mărunțite și alge marine;
- nu folosesc zilnic, deoarece nu simt nevoia, însă untul de corp de la Planet Spa este o mini-vacanță atunci când este aplicat.

Impresii:
Per total, consider că este un produs drăguț și-l recomand cu cea mai mare căldură persoanelor cu pielea mai sensibilă, dornică de hidratare și  care vor în vacanță dar nu pot pleca pentru moment :) 

Voi folosiți unt de corp? Cum vi se pare? Ați încerca acest produs de la Avon, Planet Spa? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii