Avon Planet Spa Caribbean Escape - Illuminating Facial Treatment

Bună bună lume frumoasă, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj, iar astăzi vreau să vorbesc despre...

Tratament iluminator pentru ten!

Despre creme iluminatoare am mai auzit, însă nu mi-am luat niciodată una. Ei bine,  am primit cadou un set de la Avon, linia Planet Spa, și anume patru produse din colecția Caribbean escape, printre care această cremă iluminatoare. De fapt, este un tratament iluminator, însă la anumite aspecte se comportă ca o  cremă și de aceea se creează confuzia.
Tratamentul se aplică odată pe zi, seara, pe pielea curată, pe toată fața, inclusiv sub zona ochilor și în jurul buzelor - deci nu are tentă de mască, ci de cremă. Eu l-am folosit câteva săptămâni ca să mă pot da cu părerea, și acum o voi face:)
- tratamentul iluminator are o textură foarte ușoară și odată aplicat pe față se absoarbe rapid;
- oferă senzația de fresh - cred că în zilele de vară este o salvare;
- mirosul și textura sunt un deliciu - aur ceva mai lichid decât cel din elexir, dar la fel de radiant;
- în ceea ce privește iluminarea feței, nu am observat mare lucru, poate pentru că eu sunt posesoarea unui ten foarte deschis la culoare.

Impresii:

Deși nu am observat ca tenul meu să devină mai luminos după câteva săptămâni, voi continua să folosesc acst produs deoarece îmi place foarte mult efectul pe care-l are asupra pielii - o calmează, hidratează și o face să miroase a vară. Îmi place și faptul că are o textură sidefată - de parcă aș avea o cutie de perle... oops! chiar conține extract de perle :)
Indiferent de tipul de ten cred că este un produs foarte fain. Deși am o vagă senzație că într-adevăr are efect iluminator, însă aplicabil doar persoanelor cu tenul mai închis - dacă sunteți posesoarea acestuia, vă recomand!

Voi ați folosit astfel de produse? Ce părere aveți despre acestea? O zi cât mai frumoasă să aveți!

Comentarii