Ora de demachiere - apa micelară de la Bioderma

Salutare, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Apa micelară!

Demachierea este o etapă importantă în ceea ce privește îngrijirea pielii. Acest lucru l-am învățat ceva timp în urmă, iar apa micelară este un produs pe care mereu îl am la îndemână. Produsul de la Bioderma l-am descoperit recent, datorită unei beauty bloggerițe care mie îmi este foarte dragă - Adina de la From Meg with Love. O urmăresc pe Adina de mult timp - nu știu cum am dat de blogul ei - cert este însă faptul că îmi plac review-urile ei, felul în care prezintă un produs și felul în care te face să vrei să-l cumperi :) Totuși, mie mi se pare o bloggeriță sinceră, adică își exprimă ferm punctul de vedere în ceea ce privește un produs, indiferent de firma care-l produce. Cred că acest lucru îmi place cel mai mult la ea. A, și să nu uit, Adina are și canal de youtube, unde o puteți urmări când vă dorește inimioara ( eu o fac de obicei înainte de somn, în sesiunea de navigat pe net din pat :) ).
Revenind la Bioderma, am văzut-o la Adina și am zis că trebuie să am și eu așa ceva, așa că mi-am îndreptat pașii spre prima farmacie și mi-am luat o sticluță.

Apa micelară de la Bioderma linia H2O vine în mai multe variante și cantități: 100 ml, 250 ml și 500 de ml. În ceea ce privește tipul de ten, apa micelară poate fi deosebită după... culoarea capacului :) Cele cu căpăcelul roz sunt pentru pielea sensibilă, cele cu căpăcelul verde - pentru tenul mixt și gras, căpăcelul albastru - pentru pielea deshidratată, cele cu căpăcelul roz mai închis - pentru pielea uscată și foarte uscată și am mai găsit o variantă cu căpăcelul roz - pentru piele sensibilă cu tendințe de înroșire. Deși ultima variantă ar fi cea mai potrivită pentru mine, eu am luat apa micelară Bioderma Sensibio H2O  la 250 ml pentru piele sensibilă și nu am absolut niciun regret. De ce?
- în primul rând, apa micelară de la Bioderma curăță foarte, dar foarte delicat tenul, astfel încât nu simt niciun discomfort după aplicare, gen roșeață, mâncărime sau ”întindere” a pielii;
- cantitatea pe care mi-am luat-o îmi va ajunge pentru ceva timp, deoarece nu necesită prea mult produs pentru a curăța întreaga față;
- după aplicare, pielea mea respiră și o simt foarte catifelată;
- apa micelară de la Bioderma nu conține parfum și parabeni, iar pe lângă acestea, este hipoalergenică;
- eu am dat 47 de lei pentru 250 de ml într-o farmacie - nu îmi amintesc cum se numea - însă am văzut variante mai ieftine sau mai scumpe pe internet, deci nu are un preț tocmai stabil;
- poate fi folosită cu încredere în zona ochilor la îndepărtarea machiajului deoarece nu are un efect invaziv asupra pielii delicate din acestă zonă, dar nici asupra ochilor în sine;
-chiar dacă nu vă machiați, apa micelară este un produs perfect de folosit seara, după ce ajungeți acasă - lipsa fondului de ten și a altor produse cosmetice pe față nu împiedică invazia pe piele a  impurităților, a prafului și a elementelor dintr-un mediu poluat.
Impresii:
Mie îmi place foarte mult apa micelară de la Bioderma linia Sensibio H2O. O folosesc de o săptămână și pot să spun că dă rezultate vizibile: mă așteptam să mă usuture după ce mă demachiam, mai ales în zona ochilor, dar nimic. Nicio senzație neplăcută. Curăță ușor și delicat, lăsând pielea curată și foarte catifelată. Și să nu uit că îmi dă impresia că îmi deschide foarte larg porii și îi lasă să respire :) Eu recomand cu căldură să vă achiziționați o apă micelară de la Bioderma, merită toți bănuții!

Voi folosiți apă micelară pentur demachiere?  De la Bioderma? Cum vi se pare?
Un sfârșit de weekend minunat vă doresc!

Comentarii