Mască facială de la malie System - hidratare din Coreea de Sud

Salutare, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă prezint un produs care mie îmi place foarte mult, și anume...

Mască facială cu efect hidratant!

De curând am descoperit Coreea de Sud, și anume minunăția de produse pe care această țară le pune la dispoziție. Într-o postare precedentă am scris despre spumă pentru demachiere, originară din această țară asiatică. Astăzi voi vorbi despre masca hidratantă, sau mai bine zis, despre măștile hidratante de la malie System.
Am dat de aceste măscuțe navigând pe eBay, în căutarea de produse-minune și am descoperit o super ofertă - 30 (!) de măscuțe la preț de 15 dolari (în jur de 60 de lei conform cursului valutar, dar eu cred că am dat mai puțin când le-am achiziționat). Fără a sta mult pe gânduri, le-am adăugat în coșul de cumpărături și am așteptat să ajungă la mine :)
Au ajuns cam într-o lună și m-am apucat să le încerc. În oferta pe care am prins-o eu erau vreo 20 de măscuțe de la malie System și vreo 10 mostre de măști pentru pori dilatați, pentru pielea sensibilă și încă ceva pentru puncte negre, pe care însă nu le-am folosit.
Masca facială de la malie System promite hidratare. O groază de hidratare, indiferent de ce conține - extract de ginseng, ceai verde, rodie, aloe, venin de viperă, colagen, placentă sau mâzgă de melc. În poză nu am putut să le surprind pe toate, căci deh, le-am folosit, cert însă este că din 20 de măști doar vreo 2 s-au repetat - cred că am avut 2 cu colagen și 2 cu aloe. Mi-a plăcut foarte mult faptul că nu mi-au trimis în principal dubluri, ci mi-au oferit plăcerea să încerc cât mai multe din gama largă pe care o oferă malie System
Nu am scris un review imediat ce le-am primit, deoarece am vrut să văd care este efectul pe termen lung, și în plus, nici nu aveam blogul când am început să le folosesc. Cum ziceam, am primit vreo 20 de bucăți, iar eu le folosesc odată pe săptămână - adică 4 măști per lună. Mie îmi este destul să le folosesc la acest interval, dar cred că depinde mult de tipul de piele, climă, ce alte produse sunt folosite și de alți nenumărați factori. Dar să trec totuși la plusuri și minusuri:
 - îmi plac măștile deoarece vin în atâtea variante;
- gradul de hidratare pe care îl oferă este unul destul de ridicat - după câteva luni de aplicare, pot să spun că pielea mea a devenit ceva mai hidratată și că se usucă mult mai rar în cazul în care bate vântul prea tare, soarele prăjește totul la temperatura de 40 de grade Celsius cu plus, ninge sau tună (ați înțeles voi :) );
- este ușor de folosit - masca este făcută dintr-un material îmbibat în soluție și are găurele pentru ochi, nas și gură și se aplică pe pielea curată și uscată;
- timpul de acțiune este de 20-30 de minute, după care masca se dă jos și se aruncă, deoarece este de unică folosință. Totuși, eu am observat că masca dată jos încă are destulă soluție îmbibată în material, iar pe spatele ambalajului scrie că resturile de soluție pot fi întinse pe pielea de pe gât, pe mâini și pe picioare, unde vreți dvs. Astfel, și fața este fericită, și restul corpului :);
- dacă ar fi să vorbesc despre defecte, singurul pe care-l văd este dimensiunea măscuței. Indiferent de ambalaj, toate sunt la fel, și anume cam mari - marginile îmi ajung până peste linia părului de pe frunte și până la urechi, iar o parte ajunge și pe gât. Totuși, nu este un minus atât de deranjant - important este că soluția ajunge pe toată fața.

Impresii:

Mie îmi plac foarte mult aceste măscuțe de la malie System. Nu am găsit un site al firmei, dar acest produs poate fi achiziționat de pe eBay sau Amazon la un preț rezonabil. Am mai dat un search și am văzut că mai  sunt oferte de 20 de măști la prețul de 15-16-17 dolari, în funcție de seller. Dar sunt sigură că la o căutare mai detaliată se pot găsi și la prețuri mai mici. Prețul pentru 20 de bucăți mi se pare chiar foarte rezonabil ( ≈ 3 lei/masca), iar efectul pe care-l exercită masca asupra tenului este unul hidratant și plăcut. Să nu mai spun de miros, căci diferă în funcție de substanța activă - mi-a plăcut foarte mult mirosul măscuței cu castraveți și cu aloe. 

Voi folosiți măști hidratante? Ați cumpăra una de la malie System? O zi minunată vă doresc!

Comentarii