Manichiură sidefată cu aplicație autocolantă

Bună, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj, iar astăzi vă voi arăta o...

Manichiură sidefată!

Nu am mai scris de ceva timp din simplul motiv că au început să se aglomereze testele/lucrările/probele practice la facultate. Dar promit că mă revanșez :D. Și dacă tot m-am aglomerat cu medicina mea veterinară, nu am avut timp să realizez o manichiură sofisticată, cu pietricele, panglici, sclipici și alte prostioare, așa că am răscolit în sertare și am găsit o ojă care se potrivea de minune timpului meu lipsă pentru manichiură. 
Oja este una de la Golden Rose, nuanța nr. 211 și conține proteină. Dacă nu greșesc, am primit-o cadou de la sora mea și știu că mi-a plăcut enorm deoarece eram în perioada când îmi plăceau ojele puțin sidefate, subtile și mai apropiate de un nude. Recunosc că nu am mai folosit-o de ceva timp și mă așteptam să fie uscată/să nu adere bine pe unghie/ să devină smântânoasă. Aparent, am închis-o bine ultima dată când am folosit-o (yay!) și astfel am decis să o folosesc.

Ce am folosit + pașii:
- în primă înstanță mi-am curățat unghiile cu o dischetă demachiantă muiată în dizolvant fără acetonă pentru lacul de unghii pentru a îndepărta orice impuritate care ar periclita manichiura;
- am aplicat un strat de base coat de la Avon, nail experts - este un produs care-mi place și despre care am vorbit în postările anterioare;
- după ce s-a uscat base coat-ul, am aplicat două straturi de ojă roz, ușor sidefată de la Golden Rose, nr. 211;
- pe inelar am aplicat un model. Să detaliez: modelul respectiv este o pană care s-ar fi văzut mult mai bine pe o ojă albă sau crem, dar am zis să încerc. Am cumpărat acest produs de pe eBay și este de tip autocolant: se decupează modelul dorit, se înlătură pelicula protectoare și cu ajutorul unei pensete se ține piesa decupată în apă, nu foarte mult timp, până se înmoaie hârtia. După aceasta, se aplică hârtia cu modelul în jos pe unghie, se apasă puțin cu degetul pe hârtie, ca să se ”lipească” uniform,după care se înlătură hârtia prin glisare;
- se aplică un strat de top coat - eu folosesc unul de la Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping Top Coat, deoarece îmi place efectul pe care-l are asupra manichiurii și aspectul final pe care-l oferă.

Impresii:
Manichiura de față nu este una dintre cele mai reușite, datorită penei plasate pe un fundal semi-transparent, dar cel puțin voi ști pe viitor să nu mai fac aceeași greșeală. Pe de altă parte, îmi era dor de o ojă cu o nuanță subtilă, semitransparentă, gingașă și cu puțin efect perlat. În poză nu se vede foarte realist culoarea deoarece telefonul meu nu a reușit să-i capteze toată frumusețea, însă dacă vă plac genul acesta de oje vă recomand nuanța nr. 211 de la Goden Rose cu cea mai mare căldură.

Vă doresc o zi frumoasă și manichiuri cât mai inspirate :)

Comentarii