Manichiură fuchsia pe jumătate de unghie, cu pietricele

Salutare, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și mă bucur să vă revăd! Astăzi vreau să vă prezint o...

Manichiură!

Una destul de simplă, ușor de realizat și care se vede super drăguț pe unghie! Să vă spun pașii:
- pentru început, am curățat unghia cu o dischetă muiată în dizolvant hidratant, fără acetonă pentru lacul de unghii. Acest lucru este necesar pentru a ne asigura că pe unghie nu există urme de orice fel de soluții, cremă sau alte substanțe - în caz contrar, dacă unghia nu este curată, riscăm să ne trezim cu oja crăpată chiar a doua zi, deoarece aceasta nu aderă cum trebuie;
- aplicăm două straturi de base coat - eu folosesc unul de la Avon, nail experts, cu efect fortifiant;
- după uscarea base coat-ului, aplicăm pe jumătatea superioară a unghiei oja - și anume, oja de la  Astor Fashion Studio, nuanța 283 Ethnic Pink, în două straturi;
- după ce se usucă unghia de la degetul inelar, se aplică un strat de ojă transparentă - sau în cazul meu, un strat de base coat pentru a fixa pietricelele la limita dintre ojă și base coat. În comerț există lipici special pentru pietricele sau alte modele pentru unghii, însă eu folosesc o ojă transaprentă/base coat/top coat;
- pietricelele se fixează cu ajutorul unei pensete, cu grijă, peste ojă. Acest lucru trebuie făcut până în momentul când se usucă oja, pentru a asigura o fixare de lungă durată a pietricelelor. Tot cu ajutorul pensetei acestea se aranjează în linie dreaptă, în semilună sau cum doriți voi;
- după ce se usucă ultimul strat de ojă/lipici, se aplică un top coat - eu folosesc  Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping Top Coat. Acesta îmi place foarte mult deoarece fixează foarte bine oja și oferă unghiei volum - zici că e gel, dar într-un strat mai fin.
Voila! Manichiura veselă, în nuanță de roz turbat sau fuchsia este gata!

Impresii:

Săptămâna acesta plănuiam să fac un alt model, însă m-am uitat pe postări și am văzut manichiura realizată doar pe jumătate de unghie și mi s-a făcut dor de ea. Nu am vrut să folosesc benzi, dar nici să las modelul super simplu nu mă tenta, așa că am tras cu ochiul la o altă postare, cea cu manichiură cu pietricele, și am zis să le combin. Rezultatul îl vedeți în poze:)


Ce părere aveți despre acest tip de manichiură? Vă place? V-ar tenta? O zi minunată vă doresc!

Comentarii

Trimiteți un comentariu