Lady Speed Stick - 24h de protecție cu miros de liliac

Bună, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă vorbesc despre...

Deodorant!

În postarea despre produsele consumate în octombrie am menționat că nu voi mai cumpăra în viitorul apropiat deodorantul de la Rexona deoarece mai am câteva de consumat. Ei bine, acesta de față este o achiziție de moment - l-am cumpărat pentru că eram plecată pentru câteva zile și am uitat să îmi iau un deodorant.
Astfel am ajuns în posesia unui deodorant solid de la Lady Speed Stick. Am folosit produse de la această firmă vreo 5-6 ani în urmă, pentru că mamei mele îi plăceau mult și aveam mereu deschise câte 2-3. Mi-au plăcut și mie până când am început să nu mă mai înțeleg cu acestea și am trecut la altele. Când am plecat și mi-am dat seama că am uitat să iau un astfel de produs de acasă, am intrat în primul supermarket și plănuiam să îmi iau tot ceva de la Rexona. Am plănuit până când am dat cu ochii de ambalajul mov și am zis să încerc ceva nou (sau mai bine zis, ceva uitat). Așa că deodorantul - cred că m-a costat în jur de 10 lei - s-a dus direct în coșul meu de cumpărături.

Impresii:
Deodorantul de la Lady Speed Stick nu este un must-have, cel puțin un pentru mine, însă are un grad de protecție relativ ridicat și un parfum ușor de liliac. Nu știu dacă l-aș mai achiziționa, deoarece tot nu mi se pare un produs mai bun decât acelea create de Rexona, dar pentru situații de urgență este ok. Per total, nu irită, protejează o perioadă destul de lungă de timp și are o textură moale.

Voi ce fel de deodorant folosiți? Ce părere aveți despre produsele de la Lady Speed Stick? O zi minunată vă doresc!

Comentarii