Frottee - primul meu șampon uscat

Salutare, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă voi vorbi despre...

Șampon uscat!

Am auzit despre acest tip de produs de îngrijire a părului dar abia recent am reușit să îmi procur unul. Șamponul uscat Frottee este o marcă Swiss O Par și îl puteți procura în rețeaua de magazine dm
Produsul de față promite o spălare rapidă a părului în cazul de criză de timp și oferă și volum. După câteva utilizări, aș putea spune că am o relație foarte instabilă cu acest produs. Să încep cu începutul:
 - nu afirm că aș fi o pro și că știu exact cum se folosește un produs de acest gen. Prima dată când l-am aplicat, conform instrucțiunilor - păr periat, pulverizare la o distanță de cca. 20 cm, șuviță cu șuviță, lăsat să se usuce, după care din nou periat/șters cu prosopul/ uscat cu uscătorul de păr - părul meu era alb la rădăcină. Am zis că na, nu a mers bine din prima. Dar aparent nici din a doua, și nici a treia. Abia la a patra a început să se camufleze și să nu dea impresia de făină în păr.
- la mine se pune și problema culorii părului - roșu aprins nu este chiar cea mai naturală culoare. Mă gândesc că pe un păr șaten/blond/castaniu nu s-ar observa ”făina„ , pe unul roșu (sau negru) nu prea merge. Totuși, am observat că acest șampon uscat a început să se comporte mai bine cu o săptămână înainte să mă vopsesc - îmi crescuseră rădăcinile și în cazul meu șamponului i-a plăcut acest fapt, s-a așezat mult mai bine și uniform la rădăcină, iar după uscare+ ștergere cu prosopul tenta de făină s-a spublerat. Cred că este și ceva legat de culoarea mea.
- un alt lucru legat de șampon este mirosul - cred că este cel mai mare plus pentru mine. Se păstrează și după câteva ore și oferă părului o tentă de fresh și ceva flori exotice. Acest lucru l-a observat o colegă și după am început să fiu atentă la acest detaliu. Deci ar merge perfect pe post de parfum de păr :)

Impresii: 
În ceea ce privește scopul de bază a șamponului - de a da impresia că părul este curat, în cazul meu Frottee nu și-a făcut treaba. Și nu mă refer la faptul că îmi lăsa o ceață la rădăcină, ci la aspectul că părul meu nu devine mai puțin uleios - nici nu dă impresia. Pentru mine, este o dezamăgire și mă mai gândesc dacă să mai achiziționez vreodată un șampon uscat. Îl voi folosi totuși până îl termin, măcar pentru experiență; sau cine știe, poate până la urmă vom găsi limbă comună.

Dvs. folosiți șampon uscat? Este într-adevăr un slavator în momentele nefaste? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii