Corpului îi place apa (III) - Pielii mele îi place Palmolive!

Salutare! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Gel de duș!

Sunt adepta diversității, în special în ceea ce privește gelul de duș. Nu mi-aș cumpăra același gel de duș după ce aș termina unul, chiar dacă îmi place foarte mult. Îl voi cumpăra după alte 2-3, dar nici într-un caz imediat. 

Impresii: 
În momentul de față am acest gel de duș, Palmolive Aroma Sensations, so Vibrant și îmi place nespus de mult:
- are un miros dulce cu nuanțe de fresh și se menține pe piele și după câteva ore;
- formula este una cremoasă și densă, deci folosesc o cantitate mai mică decât la un alt tip de gel de duș;
- este potrivit și pentru un duș de dimineață, deoarece revigorează și trezește pielea, dar și pentru un duș de seară, deoarece relaxează, fizic și olfactiv, cel mai probabil datorită formulei atât de bine combinate.
 După cum vedeți, eu mi-am luat gelul de duș la o promoție, cu un ambalaj mai mare, dar tot am reușit să-l consum rapid ( momentan am ajuns la jumătatea tubului).

Voi ați încercat gelurile de duș de la Palmolive? Vă plac? Ce părere aveți despre formula lor?
 O zi frumoasă să aveți!

Comentarii

Trimiteți un comentariu