Corpului îi place apa (II) - Feței mele îi place Avon nutraeffects!

Bună-bună lume frumoasă, numele meu este Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Spumă de curățare pentru față!

Într-o postare anterioară am vorbit despre spuma pentru demachiere de la Lioele, unde am menționat că o alternez cu un produs de la Avon - despre care voi vorbi aici.
Produsul de la Avon face parte din colecția nutraeffects, Active Seed Complex și pe acesta îl țin în cabina mea de duș. Îl folosesc zilnic, în special seara (deoarece dimineața folosesc  preponderent Lioele). Ceea ce îmi place foarte mult la această spumă este pompița - este ușor de folosit, este igienică și expulzează cantitatea necesară de produs.

Impresii:

Spuma de curățare de la Avon are plusuri și minusuri, eu i-aș da o notă de 5 din 10.

Plusuri:
- cum spuneam, ambalajul este unul comod, iar pompița îmi place foarte mult;
- spuma este lichidă până în clipa în care o pompez afară, deci aș spune că este economică deoarece pare să nu se termine niciodată;
- are un miros ușor și plăcut;
- fiind pentru piele sensibilă, nu îmi usucă tenul și nu îmi creează senzația de piele întinsă;
- nu conține parabeni, săpun și coloranți, ceea ce cred că ar fi un plus pentru cei cărora le pasă de aceste componente dintr-un produs de curățare a feței.
Minusuri:
- deși scrie că este destinată tenului normal sau mixt, efectul pe care-l are asupra mea este unui foarte slab. Spuma nu reușește să îmi curețe sebumul din zona T a feței, chiar dacă-l folosesc de două ori consecutive. Nu are puterea de pătrundere necesară, cel puțin în cazul meu. 

Per total, este o spumă bună dacă aveți pielea normală; din punctul meu de vedere, nu este potrivită pentru cea mixtă ( consider că un produs destinat la mai multe tipuri de piele/păr nu poate fi bun decât pentru pielea/părul normal).

Voi ați folosit această spumă? Cum vi se pare?

Comentarii